Natspil på klubbanen – grill pause
30-11 | 16:00 - 23:30
Så er det tid til næste spil
Folk kan ankomme til safezone fra kl. 16:00.
Første spil afholdes senest kl. 17:30 eller før, hvis alle er ankommet.Medbring aftensmad!
Der vil blive stillet en grill til rådighed på dagen. hvor der vil være pause omkring kl. 19:00 til dette.HUSK: Det kan være koldt om aftenen, så medbring gerne jakke og varmt tøj, så der ikke fryses imellem spillene!
Regler for selve nat spillet (efter maden/eller når det bliver mørkt nok), vil være max 1J og kun semi.
Der må selvfølgelig medbringes lygter, osv. dette medbringes på eget ansvar. Klubben har ingen forsikring der dækker dette.
Dog ikke night vision eller termisk, for at holde det ens for alle.
MEDBRING en lille rød lygte/blinke fætter i kan bruge som dødmandsmarkering når det bliver sort. (F.eks. bare en billig cykellygte fra Tigeren)
Så er det nemmere at slippe for at blive skudt igen når man går død ud igennem banenHUSK: Det er udelukkende BIO kugler der til enhver tid skal anvendes (Gælder også tracer).
Har du ikke BIO kugler?
Klubben sælger god kvalitets 0,25g og 0,30 BIO kugler, for 100,- 1 pose af 1 kg.
Medbring venligst det eksakte beløb, da vi ikke har byttepenge, eller betal via Mobilepay.
Gæste-spillere kan deltage, hele dagen, med eget våben, for 50,-
Klippekort med 10 klip kan erhverves for 400,-
Støt din klub med kontingent på 400,-
Kontingent går til udgangen af kalenderåret (31-12).Er du ny og har ikke eget våben, kan du leje det af os.
Kontakt spilleder senest 2 dage før spil hvis du ønsker at leje.
Prisen for at leje våben er 100,- for hele dagen – For det får du gevær og sikkerhedsudstyr.
Der vil også være mulighed for at fylde HPA flasker op for 10,-Du skal være 18 år for at deltage.
Er du fyldt 16 år kan du deltage med forælder/værges underskrift blanket, som i bedes udfyldes med både deltager og forælder/værges underskrift.
Blanket kan hentes herVi tillader os at kræve tilmelding til spille dagene, for at undgå at spillere møder forgæves op.
Sørg for at få meldt til eller fra her i begivenheden, så vi kan se hvor mange vi bliver.
Ca. 2 dage før spilledagen, kl. 12 vurderer vi altid om der er nok tilmeldte til spillet (minimum 10 deltagende spillere).
Kig altid på begivenheden/siden før i kører afsted, om eventuelle opdateringer.
hvis man har en gæste spillere med bedes sende besked til spilleder.
Mvh Hardball Bornholm